Известие

Collapse
No announcement yet.

Закупуване на 166 какво да гледам?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
    добре де, мултиджета що го нямате за мотор ?
    Не съм казал, че го нямам за мотор, просто в момента от 50 продадени 166-тици само 1 е фейслифт и затова допускам, че някой като каже "търся 166", става въпрос за преди фейслифта.

    ---------- Post added at 14:53 ---------- Previous post was at 14:49 ----------

    Първоначално публикувано от security999 Покажи съобщение
    ...не съм съгласен с колегата, най читав и здрав е 136 ps мотора...
    И кое му е най-здравото? Вероятно веригата на маслената помпа или турбината? То друго няма какво да е, щото май това са основните разлики.
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Блог за работа и кариера

    sigpic

    Comment


    • #17
      По какво може да се познае колата има ли ASR ,ESP и там другите системи и екстри? И ако може да ми кажете какви екстри имат 166-ците?

      Comment


      • #18
        От дизеловите тези системи ги имат само колите от 2002 нагоре. Най-лесно се познава долу пред скоростният лост дали има копчета за тях. Там се намира копчето за резервоара и централното и съответно тези ако ги има като системи.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщение
          От дизеловите тези системи ги имат само колите от 2002 нагоре...
          За ESP е така, но тракшън контрол има и в по-старите, само че се казва TCS, а не ASR.

          ---------- Post added at 00:19 ---------- Previous post was at 00:13 ----------

          Първоначално публикувано от KUM4o Покажи съобщение
          По какво може да се познае колата има ли ASR ,ESP и там другите системи и екстри? И ако може да ми кажете какви екстри имат 166-ците?
          На едно от тези копчета, които спомена колегата пише TCS или ASR. ESP не знам как се познава.

          Има затъмняване на централното огледало (някои имат и на страничните, сензор за дъжд, вграден телефон, щора на задното стъкло, круиз контрол, навигация, някои имат 10 тонколони и DSP ...
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
          Блог за работа и кариера

          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
            За ESP е така, но тракшън контрол има и в по-старите, само че се казва TCS, а не ASR.
            Системата за контрол на теглителната сила, позната със съкращението TCS или ASR (от английски Traction Control System или Anti-Slip Regulation) е електроннохидравлична система в съвременното автомобилостроене, предназначена за предотвратяване на загубата на сцепление на двигателните колела с пътя, когато водачът предизвика по-голям въртящ момент, отколкото позволява пътната настилка. Системата се намесва в управлението, разпределяйки въртящия момент на двигателните колела

            Electronic Stability Program (ESP) означава електронна стабилизираща програма. Това е система, която все по-масово се среща и прилага във всички съвременни автомобили. Основното ѝ предназначение е да поддържа траекторията на движение на автомобила съобразно зададеното направление от водача чрез кормилната уредба.

            ---------- Post added at 00:41 ---------- Previous post was at 00:21 ----------

            Първоначално публикувано от KUM4o Покажи съобщение
            По какво може да се познае колата има ли ASR ,ESP и там другите системи и екстри? И ако може да ми кажете какви екстри имат 166-ците?
            ESP при нашия модел се нарича VDC, т.е. имаш иконка на тахометъра на оборотомера, която при загуба на сцепление премигва.

            ASR е с бутон за изключване, ако го имаш значи има тази система.

            ---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:41 ----------

            [QUOTE=Коки;1053086]Не съм казал, че го нямам за мотор, просто в момента от 50 продадени 166-тици само 1 е фейслифт и затова допускам, че някой като каже "търся 166", става въпрос за преди фейслифта.[QUOTE=Коки;1053086]



            ейй много ви яде този фейслифт всички вас
            приемете, че колкото и продадени дофейслифтови модели да има - това е еволюционния модел - колкото и да ви е тъпо - това е факт каквото и да пишете тука - 166 фейслифт е наследник и по-усъвършенстван модел на 166 - беспорно е - другото е плод на носталгия по миналото
            Tormentvm In Dvm Demens

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от nightroller Покажи съобщение
              ..ейй много ви яде този фейслифт всички вас ..
              Нито ме яде, нито ме ебе. Просто отговарям това, което ме питат:

              Въпрос:
              Първоначално публикувано от KUM4o Покажи съобщение
              Отностно двигателите при 166 jtd мотора с какви коне е. Знам ,че има 136 ,140 и май 150. И кой от всички е най-добър от към здравина/мощност/разход?
              Отговор:
              Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
              140 и 150 като цяло са по-добри от 136. 150-коньовия е най-добре и е по-нов, но разликите между 140 и 150 са много по-малки.
              Човекът пита за 3 мотора, отговарям му за 3 мотора.
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
              Блог за работа и кариера

              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                Нито ме яде, нито ме ебе. Просто отговарям това, което ме питат:
                и аз никога не съм се изказвал негативно за 166 допреди фейслифта.
                а и никога не съм ви питал за какво ви е това Q2 като имате доста добри електронни системи емулиращи самозаключващ се диференциал ама фешъна си е фешън
                Last edited by nightroller; d.m.y г., 01:19.
                Tormentvm In Dvm Demens

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от nightroller Покажи съобщение
                  и аз никога не съм се изказвал негативно за 166 допреди фейслифта.
                  Нито аз - за фейслифта.
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                  Блог за работа и кариера

                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                    Нито аз - за фейслифта.
                    най-големия ви враг е времето.
                    Tormentvm In Dvm Demens

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от nightroller Покажи съобщение
                      най-големия ви враг е времето.
                      Батка, ако си изтрезнял вече, вземи си думите назад.
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                      Блог за работа и кариера

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Да изкажа и аз мнение за феиса.Много пипната предница и по-модерно жтд ...и една 6-та да не плачат феновете на туин спарка.И все пак 2 фара наистина правят друга кола ....но са пласмасови и срареят в пъти повече от на старите 166 оборудването им куца ...Пласмасите в купето се захабяват в пъти повече от на старите.
                        5 Ланчии зад гърба си!
                        И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                        Comment


                        • #27
                          Може и нищо да не разбирам от дизайн, може и да нямам изобщо вкус, но ако трябва да оценявам визията на предницата на двата вида 166 -ци по шестобалната система........
                          На фейслифта пиша 6+ а на другата 3 на релси.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            То всеки си харесва неговото. Фейслифта наистина е красив, но някак изчезва чара на 166цата и интериора прекалено пластмасов изглежда, особено с бежов или сив салон. Някак си по масова изглежда фейслифта и не се откроява, докато стария фейс и от 10км да видя няма да я объркам.
                            Alfa Romeo 166 2.4jtd

                            Comment


                            • #29
                              Примерно ако сравнявам 156 - цата и нейния фейслифт........не намирам особена разлика във визията. На мен лично там фейслифтът по-малко ми харесва от класическата.
                              Докато при 166 - цата намирам, че има доста по-съществена разлика между двете модификации.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Човекът пита кво да гледа на колата, вие пак го обърнахте на спор за и против фейслифта.

                                За мултиджета кво - найш колко мИто ще платиш за тия 16 винтила - колкото си я зел, три пъти по толкова!

                                ---------- Post added at 08:57 ---------- Previous post was at 08:54 ----------

                                Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                                Хм... странно... Защо тогава всички нови коли са с мултиджет ако са чак толкова калпави ???
                                Не са калпави, по-непознати са и са по-скъпи за поддръжка. Което не е причина да не си купи човек кола с такъв двигател, стига да има възможност.
                                Аз лично избрах модела преди фейслифта, макар че за парите, за които купих моята, с малко повече търсене и малко компромиси щях да си купя фейслифт. Обаче: повече не ми се търсеше, второ, не ми се правеха компромиси с оборудването и състоянието и трето - волана на фейслифта ако е без копчета просто не мога да го преживея, колкото и глупаво да звучи.
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X